Opłacalność posiadania bloga z artykułami

Każdy pozycjoner perfekcyjnie zdaje sobie sprawę z tego, jak istotne jest posiadanie cennych i wartościowych linków kierujących do pozycjonowanej strony www. Kłopotem jest jednakże ichniejszym zdobycie, ponieważ pomimo niepoliczalnej przestrzeni internetowej okazuje się, że tak w rzeczywistości miejsc wartościowych jest bardzo mało. Dlatego również pozycjonerzy szukają alternatywnych stron www o wysokim PR i TR, cieszących się zaufaniem robotów Google – a takimi stronami są między innymi blogi.

W zależności od własnego wykorzystywania może to być tematyczny blog z artykułami, akceptujący wyłącznie teksty w dokładnie określonej tematyce (lub pochodnej) albo blog wielotematyczny, przyjmujący artykuły z praktycznie każdej dziedziny. Zdobywane w ten sposób linki cechują się w znaczącej liczbie sytuacji wysoką siłą seo i posiadają duży wpływ na pozycjonowaną stronę. Priorytetowo gdy zawierają anchor z jakimś niszowym słowem podstawowym w bardzo wielu sytuacjach okazuje się, że do wypromowania strony na taką frazę wystarczy zaledwie kilka linków z mocno podlinkowanych blogów. Nic więc dziwnego, że w dotychczasowych czasach, gdy Google coraz większą rolę przykłada do jakości treści zawartych na serwisach, profesjonalny blog z artykułami okazuje się niebywale cennym źródłem takich linków. Dla pozycjonera jest to gwarancja, że uzyskane w ten sposób linki przekażą własną siłę pozycjonowanej stronie www umacniając ją na wysokich pozycjach. Dla posiadacza bloga z kolei pewność, że blog będzie nieustannie odwiedzany przez nowych użytkowników, a co za tym idzie – wzrasta szansa na większe zarobki np. z reklam.

Więcej informacji znajdziesz: blog z artykułami.