Pozycjonowanie stron www – 3 sposoby na odpowiedni efekt

Pozycjonowanie na 100 procent nie jest prostą sprawą. Zwłaszcza, gdy mamy oprócz tego co niemiara własnych zajęć i zaległych projektów „na wczoraj”. Dlatego też przedstawiamy trzy sposoby na pozycjonowanie swoich stron tak, by efekty były dość szybkie i ustabilizowane.

1. Pozycjonowanie strony za pośrednictwem katalogów. Ale uwaga! Nie chodzi o żmudne, nudne i czasochłonne wpisywanie prywatnej strony do każdego możliwego katalogu. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest skupienie się na 10-20 katalogów, ale jedynie tych płatnych albo portali typu ogłoszenia usług. Fakt, że powinno się wysłać smsa za kilka PLN z ogromnym skutkiem zniechęca część ludzi do płacenia za znalezienie się w takim katalogu, a to w połączeniu z faktem, że płatne katalogi są o wiele lepsze niż darmowe, powoduje, że mniejszym nakładem czasu, zyskujemy lepsze efekty. A przy tym dodanie strony do kilkunastu katalogów to pomijalnie mały wydatek.

2. Pozycjonowanie strony za pośrednictwem strony wykop.pl. Niemniej jednak znowu uwaga! Nie chodzi zwyczajnie o dodanie ciekawej zawartości na ten serwis, ponieważ linki tam i tak mają atrybut no-follow. Chodzi o stworzenie informacji, która będzie na tyle kontrowersyjna, że będą się do niej odnosić ludzi na spersonalizowanych blogach dając linki do naszego serwisu. Jest to metoda w małej liczbie przypadków stosowana, ale diabelnie skuteczna, o czym świadczy fakt, że wielu zagranicznych bloggerów z powodzeniem tak aktualnie robi (oczywiście za pośrednictwem odpowiednika serwisu wykop.pl, czyli przeważnie Digga).

3. Pozycjonowanie strony za pośrednictwem chłopcy i dziewczęta trzeciej. Zwyczajnie! Zamiast skupiać się na pozycjonowaniu własnymi siłami, za niewielką opłatą zlecamy tę usługę firmie (a jeszcze nie gorzej osobie) trzeciej. Bez wątpienia nie korzystamy z dużych firm, a z tych, która muszą być tanie, by w ogóle posiadać kontrahentów, a które jednocześnie pozycjonują identycznie efektywnie jak duże firmy. Osoby takie bez problemu znajdziemy na przykład. w wortalach aukcyjnych albo na serwisach z usługami lub ogłoszeniami drobnymi.