Emocje przedstawiane w reklamach – Reklama i jej rożne style

Emocje przekazane w reklamie mocą istnieć głównym powodem jej sukcesu, pustka tedy dziwnego, że co chwila większa kwota reklam bazuje właśnie na ludzkich emocjach. Oraz choć gros odbiorców kompletnie zdaje sobie spośród tego faktu sprawę, nie ma pustka przeciw temu.
Wielu spośród nas mocno odczuwa emocje oraz uczucia innych, takie kiedy bojaźń, rozpacz, bieda, głód… Wyrazy współczucia i bojaźń przed niektórymi zjawiskami owo w większości wypadków wykorzystywane w reklamach emocje. A ano np. zrozpaczona wdowa pozbawiona po śmierci męża środków aż do życia jest skuteczną zachętą do wykupienia polisy na obecność, zaś widok osoby zwijającej się z bólu po wybitnie realistycznie pokazanym upadku zwiększa skutecznie sprzedaż środków przeciwóbolwych. Są a takie reklamy, które próbują osobisty zakończenie dostać na skroś ukazanie całkiem drastycznych zdjęć, np. kampanie antynikotynowe pokazujące zdjęcia osób chorujących na raka.
Acz nie lecz przykre oraz bolesne uczucia są stosowane w reklamach w celu zagrania na emocjach widzów. Tak jak często (a nawet częściej) prezentuje się takie uczucia, jak spokój a rozkosz. Milusiński zajadające się z błogim uśmiechem deserem, dorośli z radością używający spośród samochodu – takich przykładów z zadowolonym z życia (a nieco z konkretnego produktu) człowiekiem w roli głównej w reklamach wyszperać jest dozwolone bez liku. Ważne, tak aby uzyskać finis a przekonać odbiorcę do tego, iż dany towar zapewni mu radosne a wesołe życie bądź podobnie uchroni nim przykrymi zdarzeniami czy też bólem.